canada flag min 1

مهاجرت کاری کانادا

canada min

درباره کانادا:

برای مهاجرت شغلی به کانادا روش های متعددی وجود دارد. یکی از پرمخاطب ترین روشهای مهاجرتی از طریق کار نیروی متخصص ( Skilled worker) می‌باشد. هر ساله دولت فدرال کاندا و استانهای ایالتی نیروهای متخصص کاری مورد نیاز را در لیست مشاغل اعلام میکنند. در صورتیکه شغل مورد نظر متقضای در لیست منتخب اعلام شده باشد میتوان بر اساس سیستم امتیاز بندی و بر مبنای داشتن حداقل امتیاز لازم در صورت اطمینان از واجد شرایط بودن نسبت به تشکیل پرونده مهاجرتی اقدام نمود.

در ادامه مطلب روش های مهاجرت کاری کانادا را برای شما بازگوخواهیم کرد.

maple leaf 1 min

مهاجرت شغلی به کانادا مناسب کسانی است که از توانایی لازم برای ایجاد شغل و یا حرفه ای خاص برخوردار باشند. ورزشکاران بین المللی ( دارای سوابق حرفه ایُ مدال و…) – هنرمندان – نویسندکان – کشاورزان و… در این گروه قرار میگیرند. از مزایای روش خود اشتغالی نسبت به روش های دیگر همچون اکسپرس اینتری عدم نیاز به مدرک زبان با نمره بالا و مدت زمان روند پروسه مهاجرتی است. خود اشتغالی فدرال  برای ( ورزشکاران) و ( هنرمندان) با مبلغ ۹ هزار دلار کانادا قابل انجام است
کشاورزی ودامداری استان ساسکاچوان کانادا: متقاضیانی که دارای زمین کشاورزی و دامداری هستند و یا مدیریت یک زمین کشاورزی ودامداری را به عهده دارند ویا دارای مدرک کشاورزی در زمینه های زیر هستند میتوانند برای خوداشتغالی کشاورزان اقدام نمایند: زراعت، باغداری، دامداری، مرغداری، پرورش گیاهان گلخانه ای، کشت صیفی جات
شرایط مورد نیاز:

  • داشتن حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط
  • داشتن ۵۰۰ هزار دلار کانادا به شکل پول نقد یا سند ملک و سند دامداری یا مزرعه و غیره…. به عنوان تمکن مالی(دلار دولتی محاسبه میشود).
  • داشتن حداقل ۷۵ هزار دلار کانادا پول نقد و پرداخت به دولت استانی که به شرط سرمایه گذاری به میزان ۱۵۰ هزار دلار کانادا در استان ساسکاچوان قابل بازگشت میباشد.

مزایای این روش:

  • اقامت دائم
  • اگر قصد سرمایه گذاری نداشته باشید میتوانید ۷۵ هزار دلار را به دولت استانی بپردازین و به هر کجای کانادا که مایل هستید تغییر مکان دهید.
undraw startup life 2du2 min
undraw startup life 2du2 min

استارت آپ ویزا Start up visa:

کانادا به دنبال جذب کارآفرینانی است که پتانسیل راه اندازی شرکت های نوآور را داشته و می‌توانند ایجاد شغل نمایند. اگر یک ایده بیزیسنی قوی داشته باشید و بتوانید یکی از سازمان های معرفی شده توسط اداره مهاجرت را نسب به سرمایه گذاری در طرح خود  ترغیب کنید، ویزای استارت آپ به شما و خانواده تان تعلق خواهد گرفت. با این ویزا شرایط دریافت اقامت دائم به شما تعلق می‌گیرد. در این روش فرد متقاضی مجاز به سرمایه گذاری شخصی نمی باشد مگر در حالتی که سازمان های معرفی شده تقاضای شراکت در سرمایه گذاری را به فرد اعلام نمایند.
حداقل سرمایه گذاری برای این ویزا چه قدر است؟

  • اگر سرمایه شما توسط designated Canadian venture capital fund تامین می شود ۲۰۰ هزار دلار
  • اگر سرمایه شما توسط designated Canadian angel investor group تامین می شود ۷۵ هزار دلار
  • اگر در Canadian business incubator programپذیرفته شوید ، نیازی به تامین هزینه های اولیه نخواهید داشت ولی باید در برنامه های اموزشی مربوطه شرکت نمایید.
  • اثبات کنید که طرح تجاری یا ایده شما توسط یکی از سازمان های معرفی شده حمایت می شود. در این حالت این شرکت ها نامه ای مبنی بر پذیرفته شدن طرح تجاری شما خواهند داد.
  • مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسوی حداقل در سطح CLB5 در تمامی چهار مهارت زبان که با یکی از آزمون های معتبر زبان اثبات شود.

اما لازم به ذکر است که طبق قوانین اداره مهاجرت کانادا  داشتن مدرک تحصیلات دانشگاهی برای استارت آپ ویزا الزامی نیست و ازاین رو افرادی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و آیتلس جنرال ۵ می‌باشند نیز می‌توانند این روش مهاجرتی را شرکت نمایند.
گروه استارت آپ ماهان ایرانیان این توانایی را دارد که به شما در پرورش و ساخت ایده کمک کند و شما را به ایده های نو که در راستای تحصیلات و تخصص شماست اتصال دهد…

مهاجرت تحصیلی
استارت آپ ویزا کانادا
قابل توجه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و تمام گروه‌های پزشکی:
یک پوزیشن استارت آپی ایده آل ویژه‌ی رشته‌های مرتبط با پزشکی موجود می‌باشد. در صورت داشتن حداقل آیلتس ۵ جنرال ، دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه کار و سرمایه گذاری به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار کانادا می‌توانید در پروسه دریافت ویزای استارت آپ کانادا و اخذ اقامت دائم برای خود و خانوادتان اقدام نمایید.