مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

سالانه بسیاری از مردم کشورهای مختلف به ویژه ایرانیان، قصد مهاجرت به کانادا را دارند. این کار به دلیل های مختلفی بنابر تشخیص افراد صورت میگیرد. با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشورمان، طبیعی است که خیلیی از مردم قادر به ادامه زندگی با این شرایط سخت را در ایران نخواهند داشت و به مهاجرت به کشورهای دیگر روی می‌آورند. مهاجرت به کانادا از راه های مختلفی صورت میگیرد که یکی از آنها مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است. در این مقاله می‌خواهیم باهم به بررسی سرمایه گذاری در کانادا بپردازیم و اینکه شرایط مهاجرت به این کشور از این راه به چه شکل است. با ما همراه باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری به چه صورت است؟

اگر خودتان از کسانی هستید که قصد مهاجرت از راه سرمایه گذاری را دارید یا کسی را میشناسید که می‌خواهد دست به این کار بزند، کانادا یکی از بهترین گزینه هاست. دولت فدرال کانادا هرساله برنامه های متنوع و زیادی را برای کسانی که قصد مهاجرت به آنجا را دارند در نظر میگیرد. کانادا از کشورهایی است که می‌خواهد با برنامه های متعددی که در رابطه با مهاجرت از راه های تجاری، کارآفرینی و سرمایه گذاری درنظر میگیرد، افرادی را که قصد این کار را دارند و می‌توانند به چرخه اقتصادی کانادا کمک کنند و همچنین از مهارت های ویژه ای در زمینه اقتصادی و کارآفرینی برخوردا هستند را به خود جذب کرده و در بهترین راه ممکن از آنها استفاده کند.

برای سرمایه گذاری در کانادا باید چه ویژگی هایی داشته باشیم؟

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، کارآفرینی یا اشتغال زایی باید ویراهای مختلفی را تهیه کرد. ویزای کارآفرینی با ویزای سرمایه گذاری تفاوت دارد و به همین دلیل کسی که برای هرکدام از اهداف بالا قصد مهاجرت دارد باید ویزای مربوط به آن را کسب کند. اگر قصد مهاجرت برای اشتغال زایی را دارید باید بدایند که کانادا یکی از کشورهایی است که بیشترین پذیرش را در زمینه اقتصاد خود دارد و اقتصاد این کشور بسیار فعال است. از این رو اگر می‌توانید پس از اخذ ویزای کارآفرینی کانادا به این کشور مهاجرت کرده و اهداف خود را در آنجا عملی کنید.

اما اگر میخواهید مهاجرت به کانادا را از طریق سرمایه گذاری انجام دهید باید این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به دارایی و علاقه شما به این کار، این مهارت های مدیریتی شما در کسب و کار و در زمینه سرمایه گذاری است که می‌تواند شما را در آنجا به رتبه های بالا بکشاند. همچنین می‌توانید با این مهارت ها زمینه را برای اخذ اقامت دائم کانادا فراهم کنید. لازم به ذکر است که در این روش یعنی سرمایه گذاری، لازم نیست پس از اخذ اقامت حتماً کسب و کاری را راه اندازی کنید.

 فرد متقاضی باید چه شرایطی را دارا باشد؟

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

اگر دارایی شما بی از دو میلیون دلار کانادا ارزش دارد و حداقل دو سال به مدیریت و کنترل تجارتی در زمینه های صنعت، کشاورزی و یا در زمینه های خصوصی و سازمان های بین المللی پرداخته اید می‌توانید به راحتی به کانادا از طریق سرمایه گذاری مهاجرت کنید. منظور از مدیریت به این معناست که فرد تمام مسئولیت ها و وظایف را در زمینه برنامه ریزی کارها، تولید و کنترل مواد اولیه و … را به صورت تمام وقت برعهده داشته باشد. باید توجه داشت که این مسئولیت ها باید برعهده فرد متخصص باشد تا در سابقه مدیریتی فرد ثبت گردد نه کسی که به عنوان کارآموز میخواهد مشغول به کار شود.

بنابر گزارشی در رابطه با پذیرش مهاجر به استان کبک از طریق سرمایه گذاری در شهر کبک، فرد متقاضی باید مبلغ “یک میلیون و دویست هزار” دلار کانادا را در دولت کِبِک به نفع این شهر سرمایه گذاری کند و این مبلغ پس از گذشت ۵ سال از سرمایه گذاری، بدون سود اضافی به فرد متقاضی برگردانده می‌شود. ضمناً سرمایه گذار می‌تواند در طول این مدت از تسهیلاتی که دولت برای وی در نظر میگیرد هم استفاده نماید.از دیگر شرایط مورد نیاز فرد متقاضی می‌توان به سن، تجربه، تحصیلات، زبان اشاره کرد. همچنین متقاضی اقامت دائم هیچگونه محدودیتی در قبال این کار برای زندگی در سایر نقاط این کشور، زندگی و راه اندازی کسب و کار ندارد.

جمع بندی نکاتی مهم برای سرمایه گذاران در کانادا

  • متقاضی حتماً باید دارای سن قانونی (۱۸ سال) باشد و به انجام این کار علاقه داشته باشد.
  • دارایی فرد متقاضی باید حداقل ۲ میلیون دلار کانادا ارزش مادی داشته باشد.
  • فرد متقاضی باید مبلغ یک میلیون و دویست هزار کانادا را به نفع دولت کبک سرمایه گذاری کند.
  • فرد متقاضی حتماً باید دارای سابقه ۳=حداقل ۲سال مدیریت در ۵سال گذشته در زمینه های تجاری، کشاورزی و یا … را داشته باشد.

تا چه زمانی برای انجام این کار فرصت است؟

 

اداره مهاجرت استان کِبِک کشور کانادا، در روز ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ مهلت مهاجرت به این کشور از راه سرمایه گذاری را تا ۳۱ آگوست امسال تمدید کرد. سال ۲۰۱۸ حدود ۲۰۰۰ درخواست ثبت شده بود که از این درخواست ها، تقریبا ۱۳۰۰ درخواست مربوط به کشور چین بود و مابقی درخواست ها مربوط به بقیه کشورها. جالب است بدانید امسال هم این آمار تغییر چندانی نکرده و حدود ۱۲۰۰ درخواست مختص کشور چین و کشورهای حوزه، و بقیه درخواست ها مربوط به کشورهای مختلف دیگر بودند.

The internet makes accessible the information of the various research papers for cheap essay writers sale.

روش انجام این سیستم نیز بر اساس میزان ظرفیتی است که به موسسات مالی اختصتص داده می‌شود و هیچگونه قرعه کشی و یا لاتاری ای در این زمینه انجام نمی‌شود. به این منظور اولین قدم برای اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری، پر کردن فرم ارزیابی است که انجام آن رایگان است. در آن فرم شما اطلاعات کامل خودتان نظیر اسم و فامیل، سن، وضعیت تأهل، وضعیت تحصیلی، ملیت، سابقه کار، ارزش دارایی، میزان تسلط شما به زبان انگلیسی و از این گونه موارد را تکمیل کرده . سپس فرم را ارسال میکنید. پس از تکمیل فرم به ادامه روند این فرایند می‌پردازید و درنهایت درخواست خود را ثبت می‌کنید.

اگر توانایی مالی انجام این کار را دارید و در خود می‌بینید که از پس مشکلات و مسئولیت های سختی که سرمایه گذاری در کانادا ممکن است روی دوش شما بگذارد، بربیایید پیشنهاد میکنیم حتماً این کار را انجام دهید. چون با این کار هم توانایی خود را در سرمایه گذاری می‌سنجید و هم کمکی به چرخه اقتصادی کانادا کرده اید. در این مقاله سعی شد تا مفهوم مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برایتان بطور کامل شرح داده شود تا اگر قصد انجام این کار را دارید بیشتر درباره آن بدانید.

پست های توصیه شده